Orkla Latvija zīmols Staburadze ir līderis konditorejas izstrādājumu segmentā Latvijā, liecina Kantar TNS veiktā pētījuma rezultāti. 77% Latvijas iedzīvotāju, kuri iegādājas kūkas vismaz reizi divos, trīs mēnešos, ierasti pērk tieši zīmola Staburadze produktus.
Pētījuma rezultāti liecina, ka patērētāji kā Staburadze stiprās puses novērtē nemainīgi augsto produktu kvalitāti un plašo sortimentu, kas ir piemērots dažādām gaumēm un ērti pieejams veikalos. Savukārt galvenie kritēriji, kas ietekmē produkta iegādes izvēli, ir cenas atbilstība kvalitātei, tradicionāla un zināma produkta garša, kā arī tas, cik labi ir zināms ražotājs un kāda ir tā reputācija.
“Latvijā ir daudz kūku cienītāju, uz ko norāda fakts, ka 34% respondentu kūkas iegādājas vismaz vienu reizi mēnesī. Mums ir patiess prieks redzēt, ka tieši Staburadze gadu no gada Latvijas iedzīvotāji novērtē kā favorītu konditorejas segmentā. Mēs turpinām konsekventi pilnveidoties un attīstīties, lai garantētu to, kas Latvijas iedzīvotājiem ir svarīgākais – kvalitāte un uzticamība,” stāsta Orkla Latvija komunikācijas direktore Lineta Mikša.
Pēc pētījuma datiem secināts, ka pirktākā torte tirgū ir Cielaviņa, un tās lojālākie pircēji lielākoties ir vīrieši. 2018. gadā Cielaviņas pārdošanas apjomi pieauga par 13,4%. Atpazīstamākās kūkas Latvijas iedzīvotāju vidū ir Staburadze torte Cielaviņa, kuru zina 89% aptaujāto, kā arī Kristīne un Roko, kuras atpazīst 67% respondentu.
Kantar TNS 2018. gada novembrī un decembrī veicis pētījumu par konditorejas izstrādājumu tirgu Latvijā. Pētījuma ietvaros aptaujāti 1 600 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 65 gadiem, no kuriem vairāk nekā puse ir regulāri konditorejas izstrādājumu pircēji, iegādājoties tos vismaz reizi divos, trīs mēnešos.
Staburadze ir vadošais konditorejas zīmols Latvijā. Tā piedāvāto produktu klāstā ietilpst tortes, kūkas, kūciņas, kēksi un citi konditorejas izstrādājumi. Šobrīd Staburadze produktu portfelī ir 62 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un daļa arī ārvalstīs. Uzņēmums šobrīd eksportē produkciju uz astoņām valstīm. Torte Cielaviņa ir populārākais produkts ne tikai lokāli, bet arī eksporta tirgos.